rectangle gris

PREGUNTES FREQÜENTS

Quin és el punt de trobada de la ruta?

El punt de trobada de la ruta està detallat en cada activitat així com en el correu electrònic de confirmació un cop feta la reserva. Si tens dubtes un cop en la destinació, pots contactar amb GUIES.CAT al telèfon 0034 635867499 o info@guies.cat

On puc veure totes les rutes que fa GUIES.CAT?

Podeu veure totes les nostres rutes i serveis a GUIES.CAT. Estem per Europa, Japó i Estats Units.

És necessari imprimir el justificant de reserva?

Si, si us plau imprimeix o porta al mòbil o tauleta la teva reserva, els guies te la demanaran abans de començar la ruta

S'accedeix a tots els llocs indicats en l'itinerari?

Normalment les nostres rutes son d´exterior, sinó detallem explicitament el contrari no entrarem als interiors.

Com puc pagar les meves reserves?

La nostra web ofereix un servei de reserva molt fàcil i intuïtiu i et permet fer el pagament de manera segura amb Visa o Mastercad. No és possible pagar en la destinació o al guia directament. Totes les reserves s'han de fer a través de la pàgina web.

El pagament és segur?

El nostre sistema de pagament online és 100% segur i encriptat contra fraus o transaccions no autoritzades. De fet, nosaltres no tenim accés a les vostres dades bancàries ni dades de targetes de crèdit;

Crec que he realitzat el pagament però no m'ha arribat confirmació.

Molt probablement el pagament no va arribar a completar-se i per tant el servei no està confirmat, hauries de tornar a fer la reserva i finalitzar el procés. Si comproves que t'han carregat l'import a la teu banc, possiblement hagis posat malament el correu electrònic. En aquest cas, escriu-nos a info@guies.cat i t'ajudarem a solucionar-ho.

És possible fer la reserva i pagar tot en destí?

No, totes les rutes s´han de pagar via web i amb antela.lació al dia de la ruta. Els nostres guies, no fan reserva ni pagament de rutes.

Com puc deixar la meva opinió sobre una activitat

La nostra prioritat és la vostra satisfacció. Rebràs automàticament una enquesta per email en finalitzar cada activitat reservada.

Per què no veig publicada la meva opinió?

Quan rebem el teu opinió, la revisarem i publicarem tan aviat com sigui possible Si el que necessites és posar-te en contacte per a qualsevol altre tema que no sigui la teva opinió del servei contractat, millor escriu-nos i estarem encantats d'atendre't. GUIES.CAT es reserva el dret a eliminar una valoració exclusivament pels següents motius:

  • Utilitza paraules obscenes o discriminatòries.
  • Inclou anuncis o enllaços a altres llocs web.
  • No es refereix a l'activitat valorada.
  • El client s'ha equivocat i ha sol·licitat editar o retirar la seva valoració.

Puc fer una excursió un dia o hora que no estigui en el calendari?

Si necessites fer una ruta privada, si us plau contacta amb GUIES.CAT a info@guies.cat i t´informarem de les rutes que et podem organitzar.

En quins idiomes està disponible la visita?

Les nostres rutes son exclusivament en Català. GUIES.CAT és reserva el dret de poder-ho fer en algún altre idioma.

Les reserves es poden cancel·lar?

A la fitxa de cada activitat s'indica la seva política de cancel·lació. Si la cancel·lació es realitza fora de termini i és per causes greus o alienes, contacteu amb GUIES.CAT a info@guies.cat , nosaltres intentarem sol.lucionar-ho.

Quina és la política de cancel·lació?

Sempre tractem de maximitzar el període de cancel·lació sense despeses. No obstant podràs cancel.lar 72h abans sense cap despesa, fora d´aquest termini no podrem tornar l´import de la reserva.. En cas de tenir dret a cancel·lació, es retornarà l'import mitjançant la mateixa forma de pagament en la qual es va realitzar la reserva. És una operació automàtica que per seguretat no és possible modificar.

Què passa si plou o fa mal temps?

Totes les activitats es realitzen amb normalitat al llarg de tot l'any independentment de la pluja. Si per condicions extremes (per exemple, una forta nevada) i els nosytres guies tinguessin que cancel·lar la ruta , s'oferiria una data alternativa o el reintegrament immediat del pagament.

Puc canviar la forma de pagament en cas de cancel·lació?

En cas de tenir dret a cancel·lació, es retornarà l'import mitjançant la mateixa forma de pagament en la qual es va realitzar la reserva. És una operació automàtica que per seguretat no és possible modificar.